1.08.2012

OneWire i STM32F4Discovery

Dzisiaj postanowiłem podłączyć czujnik temperatury DS18B20 do STM32F4Discovery. Niestety moje próby spełzły na niczym, ponieważ pliki hex (pliki binarne z NETMF) dla tej płytki ściągnięte ze strony http://netmf4stm32.codeplex.com nie zawierają obsługi protokołu 1-Wire. Możemy się o tym przekonać uruchamiając malutki programik:
var op = new OutputPort(Stm32F4Discovery.FreePins.PA15, false);
var ow = new OneWire(op);

ArrayList devices = ow.FindAllDevices();
W wyniku otrzymamy:

An unhandled exception of type 'System.NotSupportedException' occurred in Microsoft.SPOT.Hardware.OneWire.dll

Wiedziałem, że trzeba będzie kiedyś spróbować skompilować PK (Porting Kit) samemu, ale nie myślałem, że nastąpi to tak szybko. Na razie stopień skomplikowania PK mnie odstrasza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz